יצחק בוז'י הרצוג : חבר הכנסת יצחק (בוז'י) הרצוג יור סייעת העבודה בכנסת, מכנס בשעה זו מסיבת עיתונאים בה הוא מכריז על התמודדותו בפריימריז לראשות מפלגת העבודה מול היור המכהנת חכ שלי יחימוביץ', יחימוביץ' כבר הגישה אתמול את מועמדותה מחדש, חכ אראל מרגלית וחכ איתן כבל הצהירו אף הם בעבר כי הם חפצים בתפקיד, אך טרם ברור הם יציגו.

יצחק בוז'י הרצוג : חבר הכנסת יצחק (בוז'י) הרצוג יור סייעת העבודה בכנסת, מכנס בשעה זו מסיבת עיתונאים בה הוא מכריז על התמודדותו בפריימריז לראשות מפלגת העבודה מול היור המכהנת חכ שלי יחימוביץ', יחימוביץ' כבר הגישה אתמול את מועמדותה מחדש, חכ אראל מרגלית וחכ איתן כבל הצהירו אף הם בעבר כי הם חפצים בתפקיד, אך טרם ברור הם יציגו.. בתום ספירת הקולות, זכה יצחק הרצוג לרוב הכי גדול אי פעם של 87. מרים פרץ היקרה, בעצם התמודדותך הבאת כבוד גדול לעם שרצה בך כנשיאתו והבאת את קולו. יצחק (בוז'י) הרצוג לא ממהר לאשר כי הוא יתמודד לנשיאות המדינה: Call to undefined function trpos() in. בימים אלה שבהם הקשר בין ישראל ליהדות העולם.

12 תגובות בנושא יצחק (בוז'י) הרצוג משתף: אברמוביץ על יצחק בוז'י הרצוג קוקסינל. אני יודע שהשם שלי מדובר. ברביעי שעבר פנו אליו במכתב רשמי, אחרי שהוא קיבל 9 קולות מתוך 10 בהחלטת הגוף המנהל. חרסינה, זהב ויהלומים עם אלף קראט.

הלאונג@@@ סוגר שבוע: בוז@@@י הרצוג היסטורי, מיכל הרצוג ...
הלאונג@@@ סוגר שבוע: בוז@@@י הרצוג היסטורי, מיכל הרצוג ... from www.maariv.co.il
בימים אלה שבהם הקשר בין ישראל ליהדות העולם. אמרו עליו שנולד עם כפית זהב בפיו. כולי תקווה שעם ישראל יתוודע לעומקה של חכמת הקבלה, ויסתייע בה בכל צעד ושעל בדרכו לעתיד מזהיר יותר. דודי דצמבר 13, 2014 בשעה 7:26 am. ראש האופוזיציה, חכ יצחק (בוז'י) הרצוג, וסיעת המחנה הציוני עתרו לבגץ בדרישה להורות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, להשעות את עצמו מתפקידו כשר התקשורת. סבו יצחק (אייזק) הלוי הרצוג היה הרב הראשי לישראל. בתום ההצבעה במליאת הכנסת לנשיאות המדינה נקבע כ יצחק (בוז'י) הרצוג הוא הנשיא הבא של מדינת ישראל • 87 חברי כנסת בחרו בהרצוג, על פני 27 שתמכו בפרץ. יצחק (בוז'י) הרצוג לא ממהר לאשר כי הוא יתמודד לנשיאות המדינה:

הרצוג צייץ בחשבון הטוויטר שלו:

כולי תקווה שעם ישראל יתוודע לעומקה של חכמת הקבלה, ויסתייע בה בכל צעד ושעל בדרכו לעתיד מזהיר יותר. מרים פרץ היקרה, בעצם התמודדותך הבאת כבוד גדול לעם שרצה בך כנשיאתו והבאת את קולו. אני מברך את יצחק הרצוג על בחירתו לנשיא המדינה ואני מאחל לו הצלחה רבה בשם כל אזרחי ישראל. מחממות הגידול של נפתלי בנט. יצחק (בוז'י) הרצוג, חרף גילו הצעיר יחסית, נולד להיות מנהיג. לאחר שמזכיר הסניף, ישראל זיו, נתן את רשות הדיבור לכמה חברי סניף, בניהם שלמה ארבלי ואריה קרן, נתן הרצוג, להבין שאין פשרות בשום תחום, בנושא המדיני הוא נשמע יותר קיצוני, מזהבה גלאון, אבל אמר דברים ברורים ללא שום תחמנות פוליטית. חבר הכנסת יצחק הרצוג, תודה רבה על תמיכתך בספרי למה שונאים אותנו?. ברכות לנשיא הנבחר בוז'י הרצוג. בימים אלה שבהם הקשר בין ישראל ליהדות העולם. 26 отметок «нравится», 1 комментариев — yiddishpiel theater יידישפיל (@yiddishpiel_theater) в instagram: ראש האופוזיציה, חכ יצחק (בוז'י) הרצוג, וסיעת המחנה הציוני עתרו לבגץ בדרישה להורות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, להשעות את עצמו מתפקידו כשר התקשורת. אמרו עליו שנולד עם כפית זהב בפיו. חרסינה, זהב ויהלומים עם אלף קראט.

לאחר שחש ברע בליל שישי, הובהל הרצוג בעזרת נהגו אל בית החולים איכילוב, שם החליטו להשאירו להשגחה במהלך הלילה. מרים פרץ היקרה, בעצם התמודדותך הבאת כבוד גדול לעם שרצה בך כנשיאתו והבאת את קולו. מדובר בפער הגדול ביותר בתולדות הבחירות. יצחק הרצוג (צילום yonatan sindel/flash90). לאחר שמזכיר הסניף, ישראל זיו, נתן את רשות הדיבור לכמה חברי סניף, בניהם שלמה ארבלי ואריה קרן, נתן הרצוג, להבין שאין פשרות בשום תחום, בנושא המדיני הוא נשמע יותר קיצוני, מזהבה גלאון, אבל אמר דברים ברורים ללא שום תחמנות פוליטית.

בוז'י הרצוג מתארח בעונה 4 של "עבודה ערבית"
בוז'י הרצוג מתארח בעונה 4 של "עבודה ערבית" from img.mako.co.il
עמדתו זו מבהירה לכלל הציבור הישראלי שאסור לתת בו את האמון ולראות בו חס וחלילה ראש ממשלה. גם ח״כ איילת נחמיאס ורבין מהמחנה הציוני התייחסה למינוי, ואמרה כי ״יצחק הרצוג מסמל את שרשרת הדורות הציונית במובן הטוב ביותר שלה ועל כן האדם המתאים ביותר לעמוד בראש הסוכנות היהודית. אני מודה למרים פרץ על ההתמודדות המכובדת ואני משוכנע שהיא תמשיך לתרום לחברה בישראל כפי שעשתה כל חייה. יצחק הרצוג (צילום yonatan sindel/flash90). אני יודע שהשם שלי מדובר. 12 תגובות בנושא יצחק (בוז'י) הרצוג משתף: הרצוג קיבל את הפניה בראשית השבוע אך שמר על הדברים בשקט, אולי כדי לא לעורר התנגדות עד לעצם קבלת ההחלטה. חבר הכנסת יצחק (בוז'י) הרצוג יור סייעת העבודה בכנסת, מכנס בשעה זו מסיבת עיתונאים בה הוא מכריז על התמודדותו בפריימריז לראשות מפלגת העבודה מול היור המכהנת חכ שלי יחימוביץ', יחימוביץ' כבר הגישה אתמול את מועמדותה מחדש, חכ אראל מרגלית וחכ איתן כבל הצהירו אף הם בעבר כי הם חפצים בתפקיד, אך טרם ברור הם יציגו.

אני יודע שהשם שלי מדובר.

דודי דצמבר 13, 2014 בשעה 7:26 am. יצחק (בוז'י) הרצוג לא ממהר לאשר כי הוא יתמודד לנשיאות המדינה: לאחר שמזכיר הסניף, ישראל זיו, נתן את רשות הדיבור לכמה חברי סניף, בניהם שלמה ארבלי ואריה קרן, נתן הרצוג, להבין שאין פשרות בשום תחום, בנושא המדיני הוא נשמע יותר קיצוני, מזהבה גלאון, אבל אמר דברים ברורים ללא שום תחמנות פוליטית. הרצוג קיבל את הפניה בראשית השבוע אך שמר על הדברים בשקט, אולי כדי לא לעורר התנגדות עד לעצם קבלת ההחלטה. מרים פרץ היקרה, בעצם התמודדותך הבאת כבוד גדול לעם שרצה בך כנשיאתו והבאת את קולו. עמדתו זו מבהירה לכלל הציבור הישראלי שאסור לתת בו את האמון ולראות בו חס וחלילה ראש ממשלה. יצחק הרצוג חזר מרמאללה עמוס רשמים, ומיהר לכתוב חיבור נאה, כיאה, בכתיבה תמה ובלי עזרת ההורים. חרסינה, זהב ויהלומים עם אלף קראט. אני מברך את יצחק הרצוג על בחירתו לנשיא המדינה ואני מאחל לו הצלחה רבה בשם כל אזרחי ישראל. הייחוס התורשתי לא נותן לו עדיפות על אחרים, אלא פועלו והשגיו, בעיקר בהיותו שר הרווחה והשרותים החברתיים. ראש האופוזיציה, חכ יצחק (בוז'י) הרצוג, וסיעת המחנה הציוני עתרו לבגץ בדרישה להורות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, להשעות את עצמו מתפקידו כשר התקשורת. בוז׳י הוא האיש הנכון במקום הנכון כדי לחבר את יהדות ארצות הברית והעולם בחזרה לישראל״. בתום ההצבעה במליאת הכנסת לנשיאות המדינה נקבע כ יצחק (בוז'י) הרצוג הוא הנשיא הבא של מדינת ישראל • 87 חברי כנסת בחרו בהרצוג, על פני 27 שתמכו בפרץ.

בתום ספירת הקולות, זכה יצחק הרצוג לרוב הכי גדול אי פעם של 87. יצחק (בוז'י) הרצוג, חרף גילו הצעיר יחסית, נולד להיות מנהיג. 26 отметок «нравится», 1 комментариев — yiddishpiel theater יידישפיל (@yiddishpiel_theater) в instagram: ראש האופוזיציה, חכ יצחק (בוז'י) הרצוג, וסיעת המחנה הציוני עתרו לבגץ בדרישה להורות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, להשעות את עצמו מתפקידו כשר התקשורת. בתום ההצבעה במליאת הכנסת לנשיאות המדינה נקבע כ יצחק (בוז'י) הרצוג הוא הנשיא הבא של מדינת ישראל • 87 חברי כנסת בחרו בהרצוג, על פני 27 שתמכו בפרץ.

הרצוג: "מי שניסה להפיל אותי יקבל בעיטה פוליטית שלא ישכח ...
הרצוג: "מי שניסה להפיל אותי יקבל בעיטה פוליטית שלא ישכח ... from www.maariv.co.il
יצחק הרצוג חזר מרמאללה עמוס רשמים, ומיהר לכתוב חיבור נאה, כיאה, בכתיבה תמה ובלי עזרת ההורים. חבר הכנסת יצחק (בוז'י) הרצוג יור סייעת העבודה בכנסת, מכנס בשעה זו מסיבת עיתונאים בה הוא מכריז על התמודדותו בפריימריז לראשות מפלגת העבודה מול היור המכהנת חכ שלי יחימוביץ', יחימוביץ' כבר הגישה אתמול את מועמדותה מחדש, חכ אראל מרגלית וחכ איתן כבל הצהירו אף הם בעבר כי הם חפצים בתפקיד, אך טרם ברור הם יציגו. הרצוג צייץ בחשבון הטוויטר שלו: קהילות יהודיות ברחבי תבל ילמדו בימים הקרובים באמצעות שליחי הסוכנות היהודית על הרצח ועל מי היה יצחק רבין האדם והמנהיג. בוז׳י הוא האיש הנכון במקום הנכון כדי לחבר את יהדות ארצות הברית והעולם בחזרה לישראל״. כולי תקווה שעם ישראל יתוודע לעומקה של חכמת הקבלה, ויסתייע בה בכל צעד ושעל בדרכו לעתיד מזהיר יותר. פרץ קיבלה 27 קולות בלבד. יצחק הרצוג (צילום yonatan sindel/flash90).

אני מברך את יצחק הרצוג על בחירתו לנשיא המדינה ואני מאחל לו הצלחה רבה בשם כל אזרחי ישראל.

כל הכבוד לבני גנץ שלנו ועל הברכות שלו לנשיא החדש יצחק הרצוג. ההסכמה של חכ בוז'י הרצוג לחברות של אחמד טיבי בוועדת חוץ וביטחון, ברצונו לקבל את תמיכת הערבים, זו הפקרות וחוסר אחריות. 26 отметок «нравится», 1 комментариев — yiddishpiel theater יידישפיל (@yiddishpiel_theater) в instagram: דודי דצמבר 13, 2014 בשעה 7:26 am. גם ח״כ איילת נחמיאס ורבין מהמחנה הציוני התייחסה למינוי, ואמרה כי ״יצחק הרצוג מסמל את שרשרת הדורות הציונית במובן הטוב ביותר שלה ועל כן האדם המתאים ביותר לעמוד בראש הסוכנות היהודית. בתום ההצבעה במליאת הכנסת לנשיאות המדינה נקבע כ יצחק (בוז'י) הרצוג הוא הנשיא הבא של מדינת ישראל • 87 חברי כנסת בחרו בהרצוג, על פני 27 שתמכו בפרץ. חרסינה, זהב ויהלומים עם אלף קראט. קהילות יהודיות ברחבי תבל ילמדו בימים הקרובים באמצעות שליחי הסוכנות היהודית על הרצח ועל מי היה יצחק רבין האדם והמנהיג. יצחק (בוז'י) הרצוג לא ממהר לאשר כי הוא יתמודד לנשיאות המדינה: אמרו עליו שנולד עם כפית זהב בפיו. מחממות הגידול של נפתלי בנט. אברמוביץ על יצחק בוז'י הרצוג קוקסינל. לאחר שחש ברע בליל שישי, הובהל הרצוג בעזרת נהגו אל בית החולים איכילוב, שם החליטו להשאירו להשגחה במהלך הלילה.

Post a Comment

0 Comments

close